Consiliere, diagnostic și opțiuni de tratament la telefon, online sau prin aplicația mobilă.
Telios Care redefinește standardele prin tehnologie și soluții orientate spre îmbunătățirea experienței beneficiarilor. Oferim angajaților și persoanelor asigurate consultații de specialitate și recomandări de tratament, în orice zi și la orice oră.
Consultul cu un doctor în mai puțin de 30 de minute din momentul apelului la Centrul de Asistență.
Anamneză efectuată de asistenți medicali special pregătiți pentru telemedicină — singurul serviciu de acest gen din România.
Posibilitatea de a atașa documente medicale, fotografii, buletine de analize prin platforma online sau aplicație, pentru un diagnostic și plan de tratament potrivit.
Sfaturi și răspunsuri cu privire la o afecțiune, diagnostic sau opțiune de tratament.
Medicii noștri oferă recomandări de tratament și prescripții medicale digitale, în funcție de nevoie.
Rapoarte medicale pentru asiguratori pentru analize de laborator, radiologie, imagistică, medicină nucleară și explorări funcționale.
Verificări telefonice efectuate ulterior consultului, de către asistenți medicali specializați.
Consulturi noi efectuate pentru beneficiarii care nu prezintă ameliorarea problemelor la verificarea efectuată anterior.
Afecțiunile obișnuite includ alergii, astm, bronşită, răceală, constipație / diaree, erupții cutanate, infecții, răni minore, condiții sinusale, zoster, hemoroizi, infecții ale tractului urinar, arsuri la stomac, greaţă, inflamații ale pielii, dureri de gât, leziuni sportive, febră, dureri de cap, dureri articulare, afecțiuni minore pediatrice și multe alte boli care nu sunt de urgență.
Nelimitat. Consulturi telefonice, online și video
Da. Consilierea medicală, indiferent dacă este video, telefonică, prin portalul Telios sau din aplicația mobilă, este realizată de către medici și alți specialiști (dieteticieni, kinetoterapeuți, psihologi).
Da. Membrii familiei dvs (rude de gradul I) beneficiează de aceleași servicii medicale de care beneficiați dvs., totul din confortul unui singur cont Telios. La cerere, partenerii de viață pot avea conturi Telios separate.
Da.
Da. Atâta timp cât diagnosticul dumneavoastră nu necesită o examinare personală suplimentară, medicul vă poate prescrie electronic medicamentele.
Odată ajuns în farmacie, pacientul va comunica farmacistului codul primit în aplicație la eliberarea rețetei medicale electronice și astfel își poate primi medicamentele prescrise.
Rețetele medicale electronice sunt acceptate de lanțurile mari de farmacii din țară.
Pentru mai multe răspunsuri despre serviciul medical Telios, accesează pagina de Suport.