ASISTENȚĂ BENEFICIARI

Suport medical 24/7

Orice nevoie ai, suntem tot timpul disponibili să te ajutăm.

call-center
usable-design-hover

Vrei să vorbești cu un medic?

Contacteză Centrul de Asistență dedicat în orice zi și la orice oră.

Sună oricând:
0373 787 800
 
suport-tehnic
usable-design-hover

Întâmpini probleme tehnice?

Echipa noastră te poate ajuta, orice nevoie ai avea.

Scrie-ne la:
suport@telios.ro
 
sugestie
usable-design-hover

Ai o sugestie?

Ne bucurăm să aflăm părerea ta despre ce am putea face mai bine.

Spune-ne mai multe:
info@telios.ro
 
ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Ce vrei să afli?

Informații generale

Pot apela la Telios în caz de urgențe?

Nu. În astfel de situații vă rugăm să sunați la servicul de Urgență 112.

Vorbesc cu un medic adevarat?

Da. Consilierea medicală Telios este întotdeauna realizată de către medici, iar  în funcție de solicitarea dumneavoastră, și de către alți specialiști (dieteticieni, kinetoterapeuți, psihologi).

Cine sunt medicii Telios?

Echipa medicală Telios este formată din medici cu drept de liberă practică, membri ai Colegiului Medicilor din România.

Cum imi protejează Telios datele personale?

Pentru a proteja cât mai bine datele pacienților, spre deosebire de alți furnizori de servicii medicale care folosesc platforme ușor de accesat de către persoane neautorizate, la Telios ne asigurăm că datele pacienților sunt în siguranță și de aceea folosim o platformă proprie. Platforma Telios este un sistem securizat de comunicare între pacient și medic. Datele rezultate din urma folosirii serviciului Telios sunt stocate pe teritoriul României.

Cât din istoricul meu medical va ajunge la angajator?

Nimic din istoricul medical nu ajunge la angajator. Confidențialitatea actului medical este cu strictețe respectată, fără excepții. Statisticile trimise, nu fac posibilă corelarea unei informații medicale cu un beneficiar specific.

Sunt consulturile Telios acoperite de către asigurator?

Telios lucrează cu un număr din ce în ce mai mare de asiguratori. Vă recomandăm să verificați cu asiguratorul dumneavoastră.

Servicii

Care sunt cele mai frecvente afecțiuni pentru care Telios oferă consiliere medicală?

Afecțiunile obișnuite includ alergii, astm, bronşită, răceală, constipație / diaree, erupții sau inflamații cutanate, infecții, răni minore, afectări sinusale, zona zoster, hemoroizi, infecții ale tractului urinar, arsuri la stomac, greaţă, dureri de gât, leziuni sportive, febră, dureri de cap, dureri articulare, afecțiuni minore pediatrice și multe alte afecțiuni/boli care nu sunt de urgență.

Pot membrii familiei mele să utilizeze Telios?

Da. Membrii familiei (rude de gradul I) beneficiază de aceleași servicii medicale de care beneficiați dumneavoastră, totul din confortul unui singur cont Telios. La cerere, partenerii de viață pot avea conturi Telios separate.

Pot primi o rețetă în cadrul unei consultații la distanță?

Da. Atâta timp cât diagnosticul dumneavoastră nu necesită o examinare personală suplimentară, medicul vă poate prescrie electronic medicamentele.
Odată ajuns în farmacie, pacientul va comunica farmacistului codul primit în aplicație la eliberarea rețetei medicale electronice și astfel își poate primi medicamentele prescrise.

Rețetele medicale electronice sunt acceptate de lanțurile mari de farmacii din țară.

Se pot elibera scutiri și / sau concedii medicale în urma unui consult prin telemedicină?

Nu. De obicei, este necesar un consult în persoană pentru eliberarea acestor tipuri de documente.

Mă poate ajuta Telios cu o programare în clinică?

Pe viitor, dorim să facilităm și această opțiune pentru dumneavoastră. Momentan însă, opțiunea de programare în clinică este indisponibilă.

Despre consult

Cum se desfășoară o consultație telefonică?

Imediat după apelare, veți fi preluat de către un asistent medical, care va efectua o scurtă anamneză, pe care o va transmite unui medic pentru ca acesta să cunoască toate detaliile legate de cazul dumneavoastră. După transmiterea anamnezei, asistentul vă apelează pentru a vă pune în legătură cu un medic.

În cât timp după ce am sunat în Call Center voi putea să discut cu un medic?

După finalizarea anamnezei de către asistent, veți fi pus în legătură cu un medic în cel mai scurt timp posibil, de obicei în 15-30 minute.

Pot discuta telefonic cu un medic de o altă specialitate decât Medicină Generală sau Pediatrie?

Dacă patologia impune o altă specialitate decât cele oferite în mod normal telefonic sau dacă doriți să discutați telefonic cu un medic specialist, acest lucru se poate realiza în funcție de disponibilitatea medicilor colaboratori, și vă va fi comunicată de către asistent, în timpul apelului sau ulterior.

Are medicul acces la istoricul medical înainte de a efectua un consult?

Da. În cazul consulturilor online, medicul are acces la profilul dumneavoastră medical, iar în cazul consulturilor telefonice, medicul revede istoricul dumneavoastră împreună cu asistentul medical.

Pot să solicit sa fiu consultat de un anumit medic?

La cerere, Telios va încerca în măsura posibilității să satisfacă acest tip de solicitare. Totuși, este bine de știut, că practica generală este de a avea un consult cu primul medic disponibil.

Este necesar să fiu prezent în timpul consultației online pe care o are copilul sub 18 ani?

Da.

Contul Telios

Cum accesez contul Telios?

Accesați portal.telios.ro/auth/login și completați datele dumneavoastră de logare.

Sunt consulturile Telios acoperite de către asigurator?

Telios lucrează cu un număr din ce în ce mai mare de asiguratori. Vă recomandăm să verificați cu asiguratorul dumneavoastră.

Câte consulturi sunt incluse în abonamentul Telios?

Nelimitat. Consulturi telefonice, online și video.

Am primit o rețetă în urma consultului meu. Unde o pot găsi?

Rețetele primite în urma consilierii medicale se găsesc accesând secțiunea Documente, din contul dumneavoastră de pacient.

Nu ai găsit răspuns la întrebarea ta?
Scrie-ne la info@telios.ro și te vom contacta în cel mai scurt timp.